Ik heb een klacht

Niet tevreden: meld het ons. CYAN Zorg kan ervan leren.

CYAN Zorg vindt het belangrijk dat je goede zorg krijgt en dat je je veilig bij ons voelt. We doen daar ons best voor. Maar er kan ook iets misgaan, het kan zijn dat je niet tevreden bent of je niet veilig voelt. We horen dat graag.

Een klacht indienen, hoe doe je dat?

  • Je praat er samen over met je hulpverlener of een manager.
  • Als we er samen niet uitkomen en jij nog niet tevreden bent, kun je er een officiële klacht van maken. 
  • Je kunt bij het indienen van je klacht hulp krijgen van een vertrouwenspersoon, cliëntondersteuner of klachtencommissie. 
  • Je dient je klacht in door het klachtenformulier op deze pagina in te vullen. Of je vraagt je hulpverlener of een manager om hulp bij het indienen van je klacht. Je klacht wordt vertrouwelijk behandeld en heeft geen nadelig effect op de hulp die je van ons krijgt.

Lees de klachtenregeling van CYAN Zorg

 

Ik wil een klacht indienen

Goed dat je ons laat weten dat er iets is. Dat helpt ons om onze kwaliteit te verbeteren. Via onderstaand formulier kun je je klacht melden.

Binnen twee werkdagen hoor je of je klacht bij ons binnengekomen is en hoe we het gaan oppakken. De velden met * zijn verplicht.